Styczeń 01, 2013
Czy wiesz, że kreatywni specjaliści od marketingu lat trzydziestych XX wieku wykorzystywali polskie tango jako wspaniały środek reklamy?

Gama produktów propagowanych jest niebywała!Mamy i bieliznę męską (tango śpiewane przez MieczysławaFogga:”Bo na to każdy się zgodzi mężczyzna”), przeróżne alkohole, np. koniak (tango „Awin” w wykonaniu Chóru Juranda), są i specyfiki farmaceutyczne, np. proszek Kogutek dobry na „ból głowy, zębów, grypę też” (tango „Czy znasz kogutka”), słodycze firmy Franboli (tango „Proszę skosztować” w wykonaniu Zbigniewa Rawicza), proszek do prania (wykonywane przez T. Faliszewskiego tango: „Piosenka o Radionie”), kapelusze (śpiewane przez Eugeniusza Bodo tango: „Bez kapelusza z domu się nie ruszam”) i futra Apfelbauma (tango Mieczysława Fogga „Coś na jesień, coś na zimę”). Chyba najbardziej jednak twórcze są tangowe reklamy produktów tytoniowych, np. gilz papierosowych marki HERBEWO ( tango „Puść wszystko z dymem”), czy też papierosów Morwitan (hasło reklamowe: „Chcesz rozkoszy- pal Morwitan” i tango wykonane przez A.Astona „Morwitan- to nasz znak”).

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress